Klachtenregeling
SWZ zorg wil kwalitatief goede zorg en ondersteuning bieden. Daarom vinden we de mening van onze cliënten, verwanten en wettelijk vertegenwoordigers belangrijk. We horen het graag wanneer je tevreden bent, maar ook wanneer je niet tevreden bent over onze dienstverlening. Daar kunnen we immers van leren. Wij zien je inbreng als een gratis advies om onze zorg en ondersteuning te verbeteren.
Wanneer je een idee hebt of een klacht, dan gaan we hier zorgvuldig mee om. We doen ons best om tot een goede oplossing te komen.
Heb je een idee om de zorg te verbeteren? Bespreek dit dan met de persoonlijk begeleider.
Heb je een klacht? Klik hier om je klacht in te sturen.
Je kunt altijd contact opnemen met Marit van Ewijk, de (onafhankelijke) klachtenfunctionaris van het LSR, het landelijk steunpunt van (mede)zeggenschap in de sectoren van zorg en welzijn.
06 11 53 76 01
m.vanewijk@hetlsr.nl
Wil je meer weten?
Neem dan contact met ons op. We helpen je graag verder. We zijn bereikbaar tussen 08.30 – 17.00 uur.